Kiropraktor og kiropraktorvakt i Heradsbygd og omegn?

Leter du etter kiropraktor i Heradsbygd og omegn? Hos oss finner du både kiropraktor og massør. 37 minutter med bil fra Heradsbygd. Vi tilbyr akutt behandling i helger, utenfor normal arbeidstid og på røde dager. Gratis parkering. Bruk kartet nedenfor for veibeskrivelse.

– Det kan også være nyttig å forsøke vår anbefaling Kiropraktorhuset Elverum, da de er nærmere deg enn det vi er.

Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål eller ønsker å bestille en time – vi er tilgjengelige på telefon, kontaktskjema og epost nærmest døgnet rundt.

Ring – 48 45 38 00
for timebestilling

Åpningstider: 08.00 – 18.00 Mandag – Fredag

Ring – 48 45 38 00
for akuttvakt

Åpningstider: 0800 – 22.00 hverdager / helg / røde dager)*

Kontakt oss:

Ditt navn (obligatorisk)

E-post (obligatorisk)

Telefonnummer (obligatorisk)

Adresse (ikke obligatorisk)

Melding

Telefon:  48 45 38 00

Adresse: Hedmark Næringspark – Åkershagan Bygg 18 (Helsehuset), Søster Borghilds veg 3, 2312 Ottestad

Epost: ottestadkiropraktorsenter@hotmail.com

Vi holder til på bakkenivå. Gratis parkering rett utenfor klinikken.

Avbestille eller endre time? Ring oss eller send en epost innen kl 15.00 dagen før. Avbestilling senere enn dette vil medføre at timen faktureres i sin helhet. Timer på mandag må avbestilles på fredag innen kl 16.00.

Ønsker du veibeskrivelse? Trykk på ‘veibeskrivelse’ her:

– Vi beklager at det midlertidig står Wahl-Eriksen Muskelterapi på adressen vår, men de har altså adresse i samme helsebygget som oss. Vi har sendt vår oppføring til Google Maps og forventer at det står riktig navn innen kort tid.

Nøkkelord: Kiropraktor, massør, kiropraktorbehandling, kiropraktorvakt, massasje, muskelterapi, muskelbehandling, ryggbehandling, nakkebehandling, lumbago, kink, vondt, smerter, helg, helgevakt, akutt, rygg, nakke, skulder, skuldersmerte, skulderbehandling, hofte, hoftesmerte, hoftebehandling, bekken, bekkenbehandling, bekkensmerter, bekkenlåsning, bekkenløsning, svangerskap, graviditet, nummenhet, iling, stråling, murring, nervesmerter, korsrygg, korsryggbehandling, korsryggsmerter, lavrygg, lavryggbehandling, lavryggsmerter, brystrygg, brystryggbehandling, brystryggsmerter, kjeve, kjevesmerte, kjevebehandling, ribbein, ribbeinbehandling, ribbeinsmerter, kragebein, kragebeinbehandling, kragebeinsmerter, kne, knesmerter, knebehandling, ankel, ankelsmerter, ankelbehandling, fot, fotbehandling, legg, leggsmerter, leggbehandling, lår, lårbehandling, lårsmerter, lyske, lyskebehandling, lyskesmerter, isjias, isjiasbehandling, isjialgi, prolaps, prolapsbehandling, albue, albuesmerte, albuebehandling, håndledd, håndleddsmerte, håndleddbehandling, hånd, håndsmerte, håndbehandling, artrose, artrosebehandling, slitasje, tommel, tommelsmerte, tommelbehandling, fingre, hodepine, hodepinebehandling, migrene, migrenebehandling, karpaltunnelsyndrom, frossen skulder, stressnakke, nakkekink, hekseskudd, godt, alternativ, anbefalt, primærkontakt, leddmobilisering, leddjustering, leddsmerter, leddbehandling, muskelsmerter, kiropraktorvakt, smertelindring, behandling, rimelig, tilbud, billig, effektiv, evidensbasert, tverrfaglig