Muskelbehandling på Romedal og omegn

Muskelbehandling på Romedal og omegn? Hos Ottestad Kiropraktorsenter finner du både kiropraktor og massør som er dyktige på behandling av muskler og muskelsmerter. Lokalt på Ottestad. Vi tilbyr akutt behandling (både kiropraktikk og muskelterapi) i helger, utenfor normal arbeidstid og på røde dager. Gratis parkering. Bruk kartet nedenfor for veibeskrivelse.

Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål eller ønsker å bestille en time – vi er tilgjengelige på telefon, kontaktskjema og epost nærmest døgnet rundt.

Ring – 48 45 38 00
for timebestilling

Åpningstider: 08.00 – 18.00 Mandag – Fredag

Ring – 48 45 38 00
for akuttvakt

Åpningstider: 0800 – 22.00 hverdager / helg / røde dager)*

Kontakt oss:

Ditt navn (obligatorisk)

E-post (obligatorisk)

Telefonnummer (obligatorisk)

Adresse (ikke obligatorisk)

Melding

Telefon:  48 45 38 00

Adresse: Hedmark Næringspark – Åkershagan Bygg 18 (Helsehuset), Søster Borghilds veg 3, 2312 Ottestad

Epost: ottestadkiropraktorsenter@hotmail.com

Vi holder til på bakkenivå. Gratis parkering rett utenfor klinikken.

Avbestille eller endre time? Ring oss eller kontakt oss innen kl 15.00 dagen før. Avbestilling senere enn dette vil medføre at timen faktureres i sin helhet. Timer på mandag må avbestilles på fredag innen kl 16.00.

Ønsker du veibeskrivelse? Trykk på ‘veibeskrivelse’ her:

Ottestad kiropraktorsenter posisjon 500

Nøkkelord: Kiropraktor, massør, kiropraktorbehandling, kiropraktorvakt, massasje, muskelterapi, muskelbehandling, ryggbehandling, nakkebehandling, lumbago, kink, vondt, smerter, smertebehandling, smerteklinikk, helg, kroniske smerter, helgevakt, akutt, rygg, nakke, skulder, skuldersmerte, skulderbehandling, hofte, hoftesmerte, hoftebehandling, bekken, bekkenbehandling, bekkensmerter, bekkenlåsning, bekkenløsning, svangerskap, graviditet, nummenhet, iling, stråling, murring, nervesmerter, korsrygg, korsryggbehandling, korsryggsmerter, lavrygg, lavryggbehandling, lavryggsmerter, brystrygg, brystryggbehandling, brystryggsmerter, kjeve, kjevesmerte, kjevebehandling, ribbein, ribbeinbehandling, ribbeinsmerter, kragebein, kragebeinbehandling, kragebeinsmerter, kne, knesmerter, knebehandling, ankel, ankelsmerter, ankelbehandling, fot, fotbehandling, legg, leggsmerter, leggbehandling, lår, lårbehandling, lårsmerter, lyske, lyskebehandling, lyskesmerter, isjias, isjiasbehandling, isjialgi, prolaps, prolapsbehandling, albue, albuesmerte, albuebehandling, håndledd, håndleddsmerte, håndleddbehandling, hånd, håndsmerte, håndbehandling, artrose, artrosebehandling, slitasje, tommel, tommelsmerte, tommelbehandling, fingre, hodepine, hodepinebehandling, migrene, migrenebehandling, karpaltunnelsyndrom, frossen skulder, stressnakke, nakkekink, hekseskudd, godt, alternativ, anbefalt, primærkontakt, leddmobilisering, leddjustering, leddsmerter, leddbehandling, muskelsmerter, kiropraktorvakt, smertelindring, behandling, rimelig, tilbud, billig, effektiv, evidensbasert, tverrfaglig